måndag 9 november 2009

Filmtisdag

Hej alla nära och kära, alla söta och rara!

Dagen har varit lugn, åkte efter ett mycket märkligt och svårförstått samtal hem till Ashlea som tidigare idag dragit ut 4 tänder och låg hemma med käften full med handukar för att slippa allt blod. Vi gjorde ett par tappra försök att ta igen vad vi missat av varandra den senaste veckan, men det slutade ju förståss med att det mest var jag som pratade (Ash gjorde tappra försök, men det lät mest som gröt). Dagen bestod sedan av film film och mer film, allt från the little murmaid till Ps, I love you. Imorgon blir det packa för fullt, sola lite förhoppningsvis (om den där himla solen kan tänka sig att visa sig någongång) och kanske rentav åka till Indoor för lite shopping... Eller vänta nu! jag hade ju inga pengar kvar, SÅ var det ja! Shoppingförbud på Filippa (trots att jag inte tycker jag shoppat så mycket och hittat den där tshirten och jeansen jag kan döda för. Men nej, sparasparaspara till en cosmopolitan eller tvåå... i Sydney) Sedan bjuder kvällen på utgång på Regatta innan planet till Sydney avgår 06:30 torsdag morgon. Är galet pepp på den staden och ser fram emot mycket turistande och drinkande!

Livin the dream!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar